stat4u

O ilości zleceń fotografa ślubne wcale nie decyduje jego doświadczenie i profesjonalizm. Najważniejsze jest, aby fotograf Białystok odpowiednio się zareklamował. W dobie internetu najlepiej jest zareklamować się właśnie w internecie. Nie chodzi tylko o ogłaszanie się na portalach weselnych, co jest także istotną rzeczą, ale o stworzenie swojej strony internetowej. Każdy ceniący się fotograf ślubny Białystok powinien mieć stronę internetową, na której przedstawi swoją osobę, swoje osiągnięcia i doświadczenie zawodowe, a także zamieści swoje portfolio. Dzięki temu osoby, które będą odwiedzać stronę w celu poszukiwania fotografa na swój ślub na pewno bardziej zainteresują się taką ofertą. Oprócz własnej strony internetowej i reklamy w internecie, ślubny fotograf Białystok powinien także zainwestować w ulotki reklamowe, billboard, plakaty, zareklamować się w lokalnych gazetach oraz w lokalnej rozgłośni radiowej. W ten sposób na pewno przyciągnie wielu klientów. Jeśli fotograf Białystok dopiero rozpoczyna działalność, to może np. pierwszym klientom udzielić 10 % rabatu na ślubną sesję zdjęciową. Taki sposób również jest dobry na zdobycie klientów.